niedziela, 27 września 2015

Igłą Malowane nr 5/2015

Dzięki uprzejmości firmy Megat, właściciela Coricamo, miałam możliwość zapoznania się z najnowszym numerem Igłą Malowane, za co bardzo dziękuję.

Już sama okładka zachęca do zapoznania się z wnętrzem numeru, aczkolwiek tło przydałoby się w żywszej barwie i zabrakło na niej najlepszej jak dla mnie pozycji w tym numerze - serwetki z różami, ale o tym dalej.


Na wstępie wita nas spis treści z fotografiami poszczególnych wzorków, dzięki czemu możemy albo oglądać całą gazetkę po kolei, strona za stroną, albo też od razu przejść do wybranego wzorku.


Na największą uwagę zasługuje dla mnie:
- Sówka matematyczna:

- kurs haftu wstążeczkowego

- dziecięce wzorki


- Dumny paw, aczkolwiek ten wzór mi się z jakimś kojarzy, tylko nie potrafię go teraz zidentyfikować w pamięci
- cudowna Serwetka z różami - HIT numeru

- Góralska chatka i Galeria czytelników

Ogólnie numer bardzo mi się spodobał, tylko dlaczego jest taki krótki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz